Thursday, June 4, 2009

Rudo y Cursi


The latest Mexican comedy starring Gael García Bernal and Diego Luna is a must see!


Gael García Bernal singing a Spanish version of Cheap Trick's song "I want you to want me" for the movie Rudo y Cursi.



I would also recommend checking out the soundtrack for the movie. It features some great indie acts such as Devendra Banhart and Quiero Club.




  • "I want you to want me" Los Odio feat. Juan Son
  • "Rudo y Cursi", Juana Molina
  • "Lindo Cihuatlan", Devendra Banhart
  • "Arboles de la barranca", Instituto Mexicano del Sonido feat. Saul Hernandez (Jaguares)
  • "Priefiero el Asfalto", Nina Dioz
  • "Amor Platonico", Jovenes y Sexys
  • "Besos y Caricias", Los Latigos
  • "Historia Sin Fin", Adanowsky
  • "Sueno de Amor", Dios Malos
  • "Quiero que me quieras", Quiero Club
  • "El dolor de Micaela", Kumbia Queers
  • "Amor del Cielo", No Somos Muchos Pero Somos Machos
  • "Arboles de la Barranca", Black Lips WTF!!!
  • "Pegadito", Quiero Club feat. HC
  • "Mi amor contiki", Disco Ruido
  • "Arboles de la Barranca", Nortec Collective Presents Bostich Fussible

1 comment: